Korudağ Zeytin Çiftliği. Harvena zeytinyağları, harvena zeytinyağı, zeytinyağı üretim ve satışı

İade Koşulları

İADE KOŞULLARI

Satın almış olduğunuz ürünün hasarlı teslim edilmesi halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 2 gün içerisinde e-posta yolu ile bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Bu bilgileri takiben teslimatı yaptığımız kargo şirketimiz ile bize hatalı ürünü geri gönderdiğiniz takdirde yenisi ile ücretsiz olarak değiştirilecektir. Sipariş edilen ürün hasarı müşteri kullanımından oluşmuşsa veya ürün kullanılmışsa ürünün değişimi yapılmaz.
 
İade etmek istenilen ürün / ürünlerin anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi ile gönderilmesi durumunda kargo ücreti tarafımızca karşılanmaktadır. Aksine durumlarda ise kargo ücreti tarafınıza ait olacaktır. İade işlemlerinde ürün faturasının ibrazı zorunludur. Faturasız herhangi bir işlem yapılmamaktadır.

İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır. Değiştirilmesi talep edilen ürünler orijinal kutu / kutuları ile gönderilmemesi halinde iade işlemi yapılmayacaktır. 

İADE SÜRECİ

İade işleminde, ürünün orijinal faturası (sizdeki bütün kopyaları) ile birlikte iade talebini içeren ve ürünün hasarlı teslim alındığına ilişkin teslimat tarihinden itibaren en geç 2 gün içerisinde yazılı bildirimin yapıldığını gösterir bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.
 
Gelen iade talebi öncelikle İade Bölümü tarafından incelenir ve iade işlemi başlatılır. Bu işlemin süresi 3 ile 7 iş günü arasında değişmektedir. İade talebinin incelenmesi sonucunda ürünün tarafınıza hasarlı olarak teslim edildiğinin tespit edilmesi halinde ürün yenisi ile değiştirilerek adresinize kargo ile gönderilir.


GARANTİ KOŞULLARI

Ürünlerin garanti süresi ürün detaylarında belirtilmiştir. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürün / ürünleri  mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde teslimatı yapan kargo şirketi yetkilisinden tutanak düzenlenmesini talep ediniz ve ürün / ürünleri teslim almayınız. Ürün / ürünlerin hasarlı olduğunun teslim anında anlaşılamadığı durumlarda ise iade işlemlerindeki şartlara göre işlem yapılır. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal ambalajının bozulması garanti kapsamı dışındadır. 
 
 

×